Nainen ja mies ovat ulkona vesistön äärellä ja hymyilevät kameraan.

Työterveyshammashoito

Työterveyshuolto voi ulottua myös hampaisiin! Työnantaja voi korvata työntekijälle normaalin työterveyshuollon lisäksi myös työterveyshammashoidon kustannuksia. Hyvä hammasterveys vaikuttaa myös yleisterveyteen.

Sopimukseen perustuva työterveyshammashoito on verovähennyskelpoinen

Työterveyshammashuollon sopimus tehdään työnantajan ja Coronaria Hammasklinikan välille. Sopimuksen sisältö määritellään yhdessä työnantajan kanssa. Sopimuksen tulee kattaa koko henkilökunta.

Sopimuksessa tulee mainita, kuinka paljon hoitoa korvataan. Määrän täytyy olla kohtuullinen, mutta itse hoitotoimenpiteitä ei ole rajattu. Hammashoidosta saa myös normaalin käytännön mukaisesti Kelan korvauksen.

Kun hammashoidon kustannusten korvaus perustuu sopimukseen, se on tavanomaisena kuluna työnantajalle verovähennyskelpoinen ja lisäksi veroton etu työntekijälle.

Mies ja nainen ulkona hymyilevät toisilleen.

Työterveyshammashoito lisää yleisterveyttä ja vähentää sairauspoissaoloja

Tarjoamalla työterveyshammashuollon sitoutat työntekijöitäsi, pidät huolta työntekijöidesi yleisterveydestä ja vähennät turhia sairauspoissaoloja. Hammastarkastukseen kuluu yleensä maksimissaan tunti, mikä on lyhyt aika, jos sillä vältetään sairauspoissaoloja.

Suomalainen järvimaisema.

Kotimainen yritys

Coronaria Hammasklinikka on 100% kotimainen yritys. Meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus. Tuottamistamme palveluista hyödymme siis me suomalaiset!

Kiinnostuitko palveluistamme? Ota yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö

Kysy työterveyshammashoidon sopimuksesta – kerromme mielellämme lisää! Voit jättää yhteystietosi myös sivun lopussa olevalla lomakkeella, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

Mikko Mäki, Coronaria.

Mikko Mäki
Kaupallinen johtaja
p. 040 751 2564
etunimi.sukunimi@coronaria.fi

Ota yhteyttä työterveyshammashoidosta

Olemme sinuun pian yhteydessä

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.